Geland in Sydney! - Reisverslag uit Sydney Central Business District, Australië van Britt - WaarBenJij.nu Geland in Sydney! - Reisverslag uit Sydney Central Business District, Australië van Britt - WaarBenJij.nu

Geland in Sydney!

Blijf op de hoogte en volg Britt

23 November 2014 | Australië, Sydney Central Business District

Zo, mijn eerste update vanuit Australië! Gisteren rond 7 uur geland in Sydney. Het was een lange maar goede vlucht. Ik ben alleen zo slim geweest om mijn horloge achter te laten op het vliegveld van Abu Dhabi. Balen, maar dat was ik al snel weer vergeten toen ik Sierd zag staan. Hij had ook nog eens een verrassing voor me: een hotelkamer met het beste uitzicht op Sydney ooit. Vandaag ga ik meer van Sydney zien en Bondi Beach. Daar slapen we ook. Morgen begint onze road trip richting Cairns. Het avontuur gaat beginnen!

• 23 November 2014 - 21:09

Jeroen:

That't the spirit! Enjoy. Geniet van al wat je tegen komt...!

• 24 November 2014 - 22:47

Monique:

Fijn dat je goed overgekomen bent en de ontvangst top was ! Dat horloge ben je zo vergeten. Geniet van Bondi Beach (mooie beelden ook daar langs de kust) en de trip omhoog naar Cairns...